.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2:
خرید یک میلیون تن گندم درمنطقه 2 کشور

 شمال نیوز: مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور با بیان اینکه میزان خرید گندم تضمینی در سال جاری از گندمکاران این منطقه به بیش از یک میلیون و هشتاد هزار تن رسیده است اظهار امیدواری کرد در پایان خرید گندم در سال پیش رو به میزان بی سابقه ای گندم ذخیره خواهد شد.

 به گزارش شمال نیوز؛ رمضانعلی ملک که در ابتدای سال 94 پیش بینی کرده بود در استان مازندران بیش از 120 هزار تن گندم خریداری شود در این باره گفت: خوشبختانه امسال میزان خرید گندم در استان های مازندران، گلستان و سمنان بیش از حد پیش بینی ها بود. به گونه ای که امروز خرید گندم تضمینی از کشاورزان استان مازندران نسبت به زمان مشابه سال قبل با 105 درصد افزایش به بیش از 140 هزار تن رسید.

وی افزود: میزان خرید گندم تضمینی در استان گلستان با 45 درصد افزایش نسبت به زمان مشابه در سال گذشته به بیش از 878 هزار تن و همچنین میزان خرید گندم تضمینی در استان سمنان با 15 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به بیش از 62 هزار تن رسید.

ملک اظهار داشت: تا کنون از طریق سامانه بانک کشاورزی به گندمکاران مازندران بیش از 1 هزار و 429 میلیارد ریال، به گندمکاران استان گلستان بیش از 9 هزار و 800 میلیارد ریال و به گندمکاران استان سمنان مبلغ 497 میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر عامل شرکت غله وخدمات بازرگانی منطقه 2 در پایان افزود: در سال جاری نه تنها میزان گندم خریداری شده از لحاظ کمیت بی سابقه بوده، بلکه به دلیل آب و هوای مناسب و بارش باران به موقع، گندم های خریداری شده از کیفیت قابل توجهی نیز برخوردار می باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.